Emsal_swvinc1 hastaneden memnun kaldım. Zeynep hoca ve ekibi ilgili dikkattililer. Sezaryen doğumdu benim ağustosta oldum. Doğum sonrasında ilgide güzeldi. Sürekli hemşireler, çocuk doktoru , Zeynep hoca yanıma geldi gitti. Hastane odası temiz düzgün sadece odaları küçük. Giidince bakabilirsiniz de müsade ediyorlar boş oda gösterirler. Ben 1 gün kaldım oda benim için yeterliydi. Yani Elazığ standartlarında iyi bir yer. Sizin ilk doğum mu ?