emirtimr1 36+5 günlük oldu paşam😂 şu iki gündür böyle idrara çıkma hissiyatım oluyor sürekli ,tamam gidince afedersiniz biraz yapıyorum ama iki dakika geçmiyor yine aynı his😂 bunu yaşayan var mı başka baskı yapıyor sanırım ondan değil mi
iremd-1798 emirtimr1 evet bebiş büyüdüğü için baskı yapıyor. Aşağı inmiş bu nedenle de sürekli tuvaletiniz var gibi hissediyorsunuz. Eğer ki büyük tuvaletiniz var gibi hissederseniz ve gittiğinizde yapamazsanız dikkat edin derim. 🥹 Benim bu şekilde oldu ve akşamına sancılarım la hastaneye gittim doğuma alındım ☺️
Sydaglsen emirtimr1 bebek mesaneye baya bakı yapıyor sanırım. 33+6 yız bana da yapıyor maalesef. Bide şey oluyor ayağa kalkıyorum baya sıkışıkmışım gibi wc ye gidiyorum oturuyorum bi şey yok geri kalkıyorum yine o varmış gibi his çok sinir bozucu
milaeqq emirtimr1 Ahhh aynısı bende de var sürekli baskı var o arada bir şey var her an çıkacakmış gibi 🫣 Günün 24 saatinin 23 saatinde tuvaletteyim resmen hatta dışarı çıkmaya korkuyorum 😂 Evet bazen oluyor ama bazen 20 dk oturuyorum hiçbir şey yok yani yok 🤦🏼♀️ Duşta bugün o bölgeye masaj yaptım ve biraz iyi geldi deneyebilirsiniz pelvis masajı deniyormuş belki YouTube’da vardır 👍🏻
emirtimr1 iremd-1798 henüz öyle hissetmedim ama sadece idrar torbanı baya bi sıkıştırıyor oğlum sanırım🥰😂 teşekkür ederim ☺️🌸
iremd-1798 emirtimr1 büyüdüğü için ve aşağıya indiği için oluyor. Ben tuvaletin önünde yada içinde yatmak istiyordum git gel git gel. Hele son zamanlar daha çok zordu. 40+4 de doğum oldu hareket edecek bile yeri kalmadığı için kendimi sürekli tuvalette buluyordum ☺️ Rabbim sağlıkla kavuşmanızı nasip etsin 🤲🏼❤️
emirtimr1 iremd-1798 valla aynısı gerçekten ☺️ çok teşekkür ederim iyi dileğin için sağlıkla büyüdün bebişin inşallah 🌸
milaeqq emirtimr1 Sezeryan olacağınızı bilmiyordum ben normal istiyorum o yüzden uyguluyorum ☺️ O zaman bence yapmayın çünkü bu hareket doğumu çok hareketlendiriyormuş özellikle normali ☺️ Kusura bakmayın bilmiyordum 🤭 Sağlıkla doğsun bebeğiniz 😍
emirtimr1 milaeqq ay askım estağfirullah kız ne kusuru bende normal istiyordum iki hafta öncesine kadar ama 1 hafta karın çevresi geriden geliyor doktorum riske atmayalım dedi🥲 sağlıkla gelsin bebişin inşallah kuzum🌸
Esrahrz O bende 2 gündür akşam oluyor.doktora gittim bugun.yakin takibe aldı suyu sınırda dedi.o hissetigim seyide ilk dogumumda sonta taklnca hissetmistm hani boyle yaniyo gbi idrarin var gni oluyo
emirtimr1 Esrahrz yanma hissiyatım yok ama dediğiniz gibi idrarım var gibi klozete otursamda gelmiyor maalesef iki gün önce doktordaydım bende de herşey normal ama bebeğimin karın çevresi bir hafta geriden geliyor 🥲
Esrahrz emirtimr1 benimkiside gelisimi geriden geliyor dediler .adet günumude yanlişmış olabilirim adetimdende emin degilim