Ruhsar35 bir ay sonraya ramdevum var konuşacağım bakalım çok kararsızım genel anastezi mi yoksa epidural mi çünkü bebeğim doktorların dediğine göre doğar doğmazda ölebilir iki gün içinde ölebilir bir ay ya da bir sene sonrada bir arkadaşımla konuştum bence epidural yap dedi tem tene temas iste bir dakika dahi olsun dedi anne karnının sıcaklığından çıkıp soğuk bir yerde yabancı kişilerin ellerinde senin sıcaklığını isteyecek çok korkacak seni arayacak seni isteyecek senin sesini bir an dahi olsa duymak isteyecek diyor seni hissetsin dedi bende eğer öyle görürsem daha da zoruma gidecek bilmiyorum kafam karışık 😅😔