Kızlar merhaba 37 haftalık hamileyim. Bundan 2 hafta önce alttan muayene olmak zorunda kaldım 2 cm açılmam var ama muayene esnasında çatımın çok dar olduğunu söyledi doktor. Devlet hastanesine gidiyorum. (Göztepe süleyman Yalçın hastanesi belki giden vardır) Doğum şekline nasıl karar verecekler devlet olduğu için korkuyorum çok acı çeker miyim