Yasminnnnn akrabam da ilk gebeliği öyle oldu şimdi ikincisi bugün yine olabilir iki gün idrar takibi yapılacakmış yemek yemiyor zar zor bu hamileliğinde yedirdik su içme yok sürekli olumsuz düşünme yani kendi ile beraber herkesi strese sokuyor yok vücut üretiyor herşey allahtan ama insan elinden geleni yapar sonra herşey allahtan der yanlışmıyım biz mi kötü düşünüyoruz acaba