Kızlar merhaba. 37+6 haftalık hamileyim 3 gün önce doktor kontrolüm vardı doktor bebeğin baş ve karın bölgesi geniş dedi ve 3500 kilo olmuş haftaya tekrardn gel dedi yani 38+3 de bende kafa büyüklüğünün sorun olup olmayacağını sordum. Normal doğum zor olur dedi ve devlet hastanesine gidiyorum. Suni sancı verilebilir o da olmazsa sezaryenle dedi. Normal doğum olmaz mı yani bebek biraz kilolu ya baş ve karın bölgesi ondan mı büyük acaba ya boyu da uzun. Ben normal istiyordumm 😏