Gzd5 Kızlar doğum parası diye birşey varmış nedir o? 16 bin TL den bahseden var .. özel de doğum yapıcam ama özel sağlık sigortasından yararlanıyorum
Glchan_34 @Gzd5 analık iznine ayrildiginizda devlet tarafından tarafınıza yatırılan para tek seferde de yatabilir iki seferde dört seferde de yatabilir orası belli olmuyor