nnesliihan1 Kızlaar bugün 6 haftalık olduk ve çarşambaya kalp atışını duymaya gidicem inşallah allahın izniyle Dünden beri karnımın pıt pıt attığını gözlemliyorum çok dikkat edince belli oluyor Hareket mi ediyodur
Beyazmelekkk nnesliihan1 mesela nefesimi tutunca sanki karnımın içinde. Kalb varda hani pıt pıt ama yavas giibi geliyor bana psikolojik mi diye düşünüyordum sizde post acmissiniz
Maviii_98 Beyazmelekkk nnesliihan1 İlk zamanlar herkeste aynı durum oluyor sanırım çok çok erken hissetmeniz için vücudunuzda içeriden değişikliğe uğruyor onun hissiyatıdır. Bebeğin kalp atışı hiçbir haftada anne tarafından hissedilmiyor ultrasonla duyulabilir. Gördüğünüz nabız atımı olanda size aittir. 11 haftalık gebe iken karın ağrısı ile Doktora gitmiştim ultrasonda bebeğimin hareketli olduğunu gördüm ayakları elleri çırpınıyor gibiydi ama dediğim gibi o sırada sadece ağrı hissediyordum hareketini gördüm o zaman gerçekten hissedilmesi için erken olduğunu anlamıştım bende. 🌸🌸
edasaribek Bağırsak hareketidir yuksek ihtimalle henuz elleri bile gelismedi bebisinizin saglikla gelsin insallah💙
poyrazin_annesi28 nnesliihan1 Hayatım heyecanlisin anliyorum da 6 haftalık bebeği 2 hafta önce yeni ogrenmissindir. Nasıl bebek hareketi olsun🫠 Rahim kasiliyodur büyüyor sonucta. Gazın fazladır şuan bağırsaklar hareketli