Bugün tam 35. haftaya girdik ve kontrolüm vardı. Çift rahmim olduğu için düzenli takipteydi doktorlarım. Bebitomuz 32. haftadan beri kilo olarak 2 hafta gelişim geriliği gösteriyordu. 34. haftada 2160 grama kadar geldik. Bu hafta kilosunu söylemedi ama geçen haftayla çok farklı değil dedi. Çift rahim olduğum için bunu zaten beklediklerini, yeri dar olduğu için plasentadan bebeğe ben ne kadar sağlıklı beslenirsem besleneyim yavaş kan gittiği için zayıf olabileceğini söyledi. Nstye de baktılar, henüz sancım yoktu. 37. haftaya doğum planı yapalım dediler. Söylediklerine göre bebeğimin kilosu dışında olumsuz bir semptomu yok. Normalde hep seni 34-35′te doğurturuz diyordu hastanedeki doktorlar ama şimdi ilk kez ciddi bir şekilde 37. haftaya olan yapalım diyince epey heyecanlandım. 🥺 Umarım bebeğim küvezde kalmaz. Sizde ya da çevresinde benzer bir durum olan oldu mu? Yani haftası iyi olsa bile zayıf olduğu için küvezde kalan bir bebeğiniz var mı? Bu bebekler de prematüre olarak geçiyor mu acaba?