Sebur 2 kere vuruldum ben ne bi ağrı oldu ne sızı. Sağlık ocağı 1 kere yapılmasını uygun gördü doktoruma söyledim 2. Dozu da ol dedi. Çünkü en son ne zaman aşı oldum onu bile hatırlamıyorum. 1-2 yıl içinde olmadıysa 2. Kere olmamın daha iyi olacağını söylemişti