Gurbetkizi Merhaba kızlar perşembe günü adetim 2 gün geçtiğinde kaç verdim 1500 çıktı, bugün yani 4 gün sonra doktora gittim kese yok ama rahim içi kalınlaşma var dedi. Tekrar beta verdim akşam 7 de çıkacak. Başına gelen var mı sonradan keseyi gören?
Yeniyeniden Gurbetkizi yani 5000 bin lerce gozumlkmesi lazim eğer yüksek cikarsa ve tekrar yoksa kese bir sorun olabilir dis gebelik gibi
Caglacolak5237 Gurbetkizi aynı şeyi yaşadık. Bana da o haftada kalınlaşma var dedi sadece 13+3 hamileyim şuan
fasulye_35 Gurbetkizi görünmemesi çok doğal daha çok küçük iki hafta sonra falan git direkt kalp atışıyla karından bakarlar benimde 5 haftalıkken boş gebelik dediler ama değilmiş
Gurbetkizi İyi düşünmek istiyorum ama doktor biraz canımı sıktı, beta sonucu da çok geç çıkacak meraktan kahr olacağım
yorgun21 Gurbetkizi bence güzel düşün olumlu ol sonucun güzel daha da güzel olur inşallah doktor detaylı bakmamıştır Altan baksa gözüküyordu belki ondan az daha sabret içini ferah tut 💕
Ssmdk Bana da aynısını söylemişti doktor beta 290dı. Bugün gittim beta bakmadan direkt karından bakarak çoook küçük olan keseyi gördük. Yani sat ile uyumlu değil ama kese oluşmuş. Bence sizin de erken olabilir daha
Benzegul Gurbetkizi az artmış malesef, 2 günde bir 2 katına çıkması gerekir siz yarın doktora gidin bence