Damla_pelin Kızlar merhaba ikinci gebeliğim ve oğlum olacak bende ne sancı ne birşey normal mi ilk gebeliğim de normaldi acaba gününü mu bekliyor çokta sıcak bunaldm her akşam ha gelir mi diye düşünüp duruyorum 😀