Kızlar 35 haftalik hamileyim 1 aydır boyun kol el bacak ağrısı uyuşması yanması vardı onlar azaldı sadece 2 haftadır sol bacağım çok kötü bütün şekilde ağrıyor uyuşuyor yanıyor tutmuyur bacağım kaldıramıyorum biri indirip kaldırması lazım toparlayarak sol bacağımi sürterek WC ye gitmeye çalıyorum asla oturamiyorum sadece uzanıyorum o bile dindirmiyo ağrısını çok kötü bsy sürekli acile gidiyorum ağrıdan ama bsy yapmıyorlar başına gelen var mi hangi bölüme gidilir o kadar hastaneye gittim hiç bsy demiyorlar çıldırcm lütfen bilgisi olan yazsın