merveealperr Merhaba geçen Mayıs ayında ilk bebeğimi doğurdum ve şimdi ikinciye 6 aylık hamileyim çok endişeliyim açıkçası nasıl olacak nasıl büyüyecek bilmiyorum benim durumumda olanlar yardımcı olur musunuz???
Kelebek123 merveealperr beraber ikiz gibi büyürler inşallah. Allah yardım eder. Benim de kızım 1 yaşında, ben 2 aylık hamileyim. Allah yardımcımız olsun.😉😉
Kvldn merveealperr canım benimde kızım 11 aylık gebeliğim 6 aylık ☺️🙈 cok mutluyum ikiz anneleri nasıl bakıyorsa bizde öyle benim ilkide ikincide kız seninkiler ?
Kvldn Kelebek123 kızımın kıyafetlerini hurçlara koymayı düşünüyordum askıdan alıp kardeşine giydircem 😅
Gizem_miros Kvldn canim sezeryan dogum yaptin degilmi ben 2 ayligim dikis yerim sizliyor agriyor gibi senin agridi mi ilk aylar 7 aylik oglum buarada
Gmzcyln Benimde kızım 1 yaş 1 aylık 19 haftalık hamileyim inşallah birlikte büyürler allah sanır verir
merveealperr Benim de ilki de kız ikinci de kız olucak Allah nasip ederse ☺️ Siz böyle deyince içim rahatladı biraz. Benim de sezaryen doğum oldu kızım 2 aylıkken hamile olduğumu öğrendim dikişe uzak yere tutunduğunu söyledi doktorum çok şükür şimdilik ağrım sızım yok 😊
merveealperr Beriliko o baştaki zorluk zaten gözümü korkutan 😄 Allah verdiyse çaresini de verir heralde dedim