Nls-46 36 yaşındayım, ikili yapıldığında yaş riski otomatik yüksek oluyor bizim yaşlarda, ben fetal DNA yaptırdım bence yaptırın. Önemli ve doğruluk payı çok yüksek bir tarama testi. Hem bu yapıldıktan sonra artık ikili, üçlü ve dörtlü taramaya gerek olmayacak. Ben ikili öncesi bilmiyordum böyle bir testi, bilsem ikiliyi hiç yaptırmaz direkt fetal yaptırırdım