Queen3524 canım benımde bı defa 7 haftada 12 9 cıktı ebe kucuk tansijomn yüksek çkt dkkat et ded. 9. haftdaym suan dun tekrar orda ölçtüm 14 9 cok yuksek dıktora görün dedı. zaten daha evvel ogluma gebeyken 7.ayımda zehirlenme geçirdim yavrum karnında vefat etti ama inan doktor hatası vardı anlamadılar ılac yazıp gonderdıler hep. evde ölçtm düşük orda orda yüksek. ama br haft ölçüm yapıp doktora gıtcem sen öyle yap. Bana kan sulandırıcı verdı doktor bakalım tansiyon a ne ducek.dilerm rabbim sana bana da bu yoldq herkesn yardmcısı olsun.bol su iç mesela tuz için doktor onla alakal degl ded ana ben genede dklat ediyorum.