GozdeKB bende adete göre 7+4 um . Geçen hafta bebeği görmüştük ama sesini duymadık kalbi atıyor pıt pıt dedi ama küçücük henüz sesini alamadi cihaz 8 haftalıkken tekrar gelin dedi merakla bekliyorum acaba kalbi durdu mu diye sürekli olumsuz şeyler dönüyor kafamda