Ezgi3535 15+ 4 hala bişey hissetmiyorum hisseden varmı 2inci gebelik ilkte çabuk Hissetmiştim erken tabi ama ilkte hafif şeklide hissediyordum doktorlar 18imci haftadan sonra diyor