Busravaral Merhabalar 35 haftalık gebeyim sabah kalktığımdan beri başım ağrıyor şuan saat 20:00 tansiyonum 18/11 çıktı sarımsaklı yoğurt yedim öğlen düştü ama yine çıktı düşmüyor bilgisi olan veya daha önce yaşayan birisi var mı ? Lütfen bilgi verebilirmisiniz ?
Ozha9179 Kisa zamanda doktorunuzla iletisime gecmenizi tavsiye ederim gebelikte yüksek tansiyon istenmeyen bi durum.. geçmiş olsun
Busravaral Ozha9179 doğum riski olabilirmi bilginiz var mı ? Gidicem birazdan doktora ama içim hiç rahat değil