Selamlarr!
32.haftamda çalışabilir raporu aldım ve işe devam ettim. 37.haftam itibariyle artık izne ayrılacağım. Sormak istediğim şu, doğum gerçekleştikten sonra devlet doğum parası yatırıyor bizlere zaten onu biliyorum. toplamda 4 aylık bir ücret yatırıyor, ücretli izin dediğimiz kısımda. Ancak o süreçte maaş almaya devam etmiyoruz değil mi? Sadece devletin yatırdığı para bizlere geliyor. Çalıştığımız yerden bir maaş vs yok?