Ddeerryyaa Ben de 38+2’deyim sabahtan beri regl sancısı gibi sancı var zaten önceden baskı ve bel ağrısı vardı ama sancı yeni başladı birisi duşa girebilirsin dedi bunu deneyeceğim 🥲 Hurma yemek, ahududu yaprağı çayı içmek, yürümek, merdiven çıkıp inmek, ananas, pilates topu taktiklerini kullanıyorum ben işe yarayacak mı göreceğiz 😌🌼