SakineZehra bende sipinal sezeryan olmuştum sütüm 3. Gün gelmişti pompa almıştık pompayla geldi malesef bebeğim emmeyi bilmediği için, dikiş yerim değilde komple karnım çok ağrıyodu 5 gün yattığım yerden ayağa tek başıma kalkamamıştım hep annem tutarak kaldırıyodu, eğilerek yürümüştüm 5. günden sonra sanki hiç ameliyat olmamış gibiydim,,kabız olmamak ta çok önemli kayısı suyu içiyodum sürekli,,