Mavibuse Arkadaşlar sizce gelecek açısından Kanada mı daha mantıklı olur yoksa Amerika mı? Bugüne kadar amerika düşünüyorduk ama Kanada diyen de epey çokmuş. Yurtdışından doğum planlayan arkadaşlar sizin rota neresi?
Yeniyeniden Mavibuse benim eşim çifte vatandaş çocuk dünyaya gelirse oda öyle olcak allahin izni ile oda ona yeter sanirim🙂
efsunn_ Mavibuse merhaba bende kanada düşünüyorum ama ayrıntıları hiç bilmiyorum bilgilendirelim birbirimizi ☺️