Ogm Kızlar selam 39 haftalık gebeyim bugün çatı muayenesi oldum kısmetse normal doğum olacak. Ama muayene sonrası rahim bölgem de ağrı var şu an normal mi?
nununundunyasi Ogm normal tabii, çatı muayenesinde rahim ağzını uyarırlar bu da ağrı ve lekelenme yapabilir
Alparslanmom__ Ogm ben geçen hafta oldum yarın birdaha doktorum çatı muaynesi yapacak 38+3 haftalık olduk bakalm sağlıcakla gelsin insllah bebislerimiz acidimi çatı muayenesi yaparken?
nununundunyasi milaeqq oynadı değil de agresif muayene diyebiliriz, rahim ağzını uyarmış diyebiliriz :)
milaeqq nununundunyasi Düzeltiminiz için teşekkürler ☺️ Erkek doktorlar genel olarak kadınlara göre çok daha yumuşak davranıyor bence kadınlar çok sert bakıyorlar 🥲
nununundunyasi milaeqq ne demek ☺️ bunu kadın doğum açısından tecrübe etmedim ama diş hekimi olarak gerçekten de erkek doktorların daha nazik olduğuna şahit oldum ☺️
Ogm Alparslanmom__ Merhabalar, amin inşallah 🥰 1 2 saniyelik acılar oldu diyebilirim genel anlamda rahat geçti kendimi hiç kasmadım ama sanırım doktorum rahimi uyardığı için tam o anlar da hafif sızlamalar oldu.