milaeqq Kızlar sabahtan beri reglim sanki yeni başlamış gibi ağrı var belimde ağrıyor ve zaten 2-3 gündür baskı da var ne yapayım? Nişan, su gelmesi vs yok doğum başlamış olabilir mi?
Anneadayiii milaeqq canım sancın düzenli mi? Örneğin sancı aralıkları 20 dakikada bir ve giderek azalıyor mu eğer böyleyse doğum başlamış demektir. Bende oglumda düzenli sancı ile gittim 3 cm açılma ile ve çatı muayenesinde kanama başladı 🤭
milaeqq Anneadayiii Hayıırr asla düzenli değil bir 15 dkda bir biri 10 dkda bir biri 20 dk gibi çok saçma ya azalmıyor karışık yani 🥹 Çok baskı var ama geçen gün minik kanama oldu doktor baskıdandır demişti 😩 Ve karnım aşırı şişti nedense bu sabah her zamankinden büyüdü 1 gecede 🥲
Ruyagibi1 milaeqq hastaneye evin yakınsa evde gezin otur kalk sürekli ılık duşa gir ağrıların fazlalasinca direk hastaneye git 🥰
milaeqq Ruyagibi1 Evime 30 dk uzaklıkta duşa gireceğim şimdi birçok kişi önerdi bunu doğuruyor muyummm 😂😂😂
Ruyagibi1 milaeqq bebeğin cinseyiti sanırım kız ağrıların bele vuruyor ve karnın sertleşmiş aralıklı bir sancin var eğer ılık duşa girdiğin halde geçmiyor takip ediyorsa evet bu gün yarın doğum yakın sen dusla ve hareketlerle hizlandirabilirsin
milaeqq Ruyagibi1 Bebeğim erkek ama çıktım şimdi duştan sancım aşırı azaldı yok gibi yani çok iyi geldi Baskıda hafifledi o bölgeye ilk kez masaj yaptım kuş gibi oldum 🙃 Yalancı sancı mıydı bu şimdi 🥹 Hastaneye gitmeme gerek 😅
Anneadayiii milaeqq sen yine takip et kendini canım tekrar başlarsa kontrol için git zaten doğum başlamamış ise geri gönderirler 😂
milaeqq Anneadayiii Tamam bugün takip edeceğim gün içinde olursa mutlaka bir doktora görüneceğim ☺️ Teşekkür ederim 🫶🏻