Ati22 melllceyyy 32 de isterseniz ayrilabilirsiniz calismak isterseniz 36 ya kadar çalışabilirsiniz ama bunu aile hekimi yapiyor mu hic bilgim yok genelde kadin dogum yapar diye biliyorum