Silacavdar Kızlar oda süslemenizi nasıl yaptınız? Eylülde doğumum var inşallaah kendim süslemeyi düşünüyorum. Anahtarlık ve kolonya yaptım hediyelik. Çikolata da tamam . Şerit balon ve baby kutulardan alıcam başka önerisi olan var mı?
Rumay Silacavdar kapı süsü ve hediyelikleri ben de kendim yaptım…Dünya para ne gerek var.hem kendi el emeğimiz daha güzel.ben ilk gebeligimde hoş bir defter almıştım.ilk sayfasına ayak izini bastirmistim murekkeple hemsire hanımdan rica etmiştim buraya da basar misiniz demiştim.sonra ilk sayfalarına eşim ve ben duygularımızı yazmıştık.ziyatete gelenlere de yazdırmistik cok tatlı bir anı olmuştu.ilklerini yazdım o deftere hep.
Ceyda24 Rumay foto atma imksnnz var mi kapi susu. Bnde arastrym da. Yaotrsam mi kndim mi yapsam dye… malzemelerde cok pahali tutar sanirim
Rumay Ceyda24 henüz tamamlamadim ama bitince atayım.kendim resim çiziyorum onu da pvc kaplayip cerceveleyecegim.ilk kızımda da nakış yapmıştım.onu gösterebilirim eğer foto yukleyebilirsem.