EksiErik Ben forumda hep sunu farkettim hep ayni bebek isimleri oneriliyor .. genelde bebeklerimiz ayni zamanda okula baslayacagini dusunerek isim koymayi daha mantikli buluyorum acikcasi..
Nazgrr Yaprak_cansu8063 eflin ismi kendi başına zaten çok güzel anlamı da çok güzel 2 isim olsun diyorsanızda Eflin Hüma daha iyi gibi