39+4 oldum daha kanala bile girmedi bebegim doktorum açılmaya bakacak yarın eger varsa suni sanci deneyecek yoksa sezaryen karari verecek risk almak istemiyor 40 haftayı geçiremem çünkü son adet tarihiyle haftası çok uyumlu dedi.hepimizin hakkında hayirlisi olsun saglikla gelsin bebeklerimiz insallahhh