Demedo Hanımlar bir saattir sıra bekliyoruz ve daha önümüzde 6 kişi var. Bir saatte üç kişi aldılar. Çok anlamsız buraya gelmek. Güzelce bir hastaneden randevu alın oraya gidin zaten 2800 gibi bir ücreti var birçok hastanede de buna yakın bulabilirsiniz.
Dilanee Çıktıktan sonra yazar mısınız bende oraya gidecektim çünkü hani doktor nasıldı kaç dk baktı renkli mi vs zahmet olmazsa bilgilendirir misiniz
Demedo Dilanee 12 buçukta gittik 15.00 gibi girdik bebek dönmedi ve sırada insanlar da vardı bir saat sonra aldılar :) 16.10 gibi yani ilgilenen beyefendi çok iyiydi adamcağız o kadar kalabalığa yetişmeye çalışıyordu. Gidilmez değmez yani randevulu bir yere gidin derim.
Demedo Hala bekliyoruz girebilirsem şayet yazacağım. Doğan Bey vardı tek o alıyordu şimdi yeni doktor başlamış o da almaya başladı. Bakalım hangisi gelirse anlatırım. İnşallah sürecim güzel geçer yavrucum iyi olsun da
Dilanee Teşekkür ederim bilgilendirmeniz için bende dün burda Bakırköy’de bi yer öğrendim orayı arayıp oraya gideceğim perinatolıji ve yüksek riskli gebelik uzmanıymış