Pamuksekercim Bugün ilk kez Bilkent şehir Hastanesi’ne gittim şeker hastasıyım ben ondan snr muane sırası bana geldi ultrason a bakamadi snr aşağıdan baktı bebek sağlıklı deil dedi bende sordum cvp vermedi 10 gün snr tekrar hastaneye gidicem İns bebis sağlıklıdır canım o kadar sikkinki anlatamam
Ecemss16 Pamuksekercim giç bi acıklama yapmadan saglıklı değil demesi cok saçma? Bence baska doktora git suan kaç haftalık ki
piiremsesinannesiii Pamuksekercim direk başka doktora gitmeni tavsiye ederim bir şey demeden açıklamadan sağlıklı değil 10 gün sorma gel ne demek 10 gün nasıl bekleyeceksin ki mesela
cLearQueen Seker hastasi olabilirsin kalp hastasi tansiyon kanser tiroit bissuru sey bunlar bebegi sagliksiz yapmaz cogu insan zaten gebeliginde birtakım hastalıkla ugrasiyor. Baska bisey varsa bilemem tabi
Ecemss16 Pamuksekercim kalp atısımı duyulmadı kesemi bos mesela nedendir yani kesınlıkle baska dr a gidip daha ayrıntılı bilgi almalısınnn
sltn2686 Pamuksekercim o haftalarda maalesef olabiliyor çok bir nedeni de olmuyor benimde 8.hafta düşüğüm oldu hep lekelenmem vardı zaten sağlıksız gebelikten dedi doktor
Pamuksekercim sltn2686 kuzum ama bi şikayetim felan bişi yok 6 haftalıkken başka hastaneye gittik orda kese var bebek küçük demişti snr buraya geldim
Pamuksekercim Ecemss16 cnm alttan baktı snr bebekte sıkıntı var dedi bende anlamadım iki kere sordum ne sıkıntısı var diye bişi demedi
Mervealya1992 Pamuksekercim bıdaha orYa nıye gitcenki ??? Açıklama yapmayan dokto 10 gun sonrada yapmıcak