2 yıldır hamile kalmaya çalişiyorum 30 yaşına geldim ,eşimde 35 yasındadır .Doktora gittim bana folik asit verdi. Bütün kan testleri yapmısım sadece akciger hastalıgı çıktı. Açaba bu hastalık gebelikte zararlı mıdır? ve folik asitle hemen hamile kalınır mı? Sabrım kalmadı 2 yıldır hep bekliyorum.