Sclozdgru
bende çok korkuyordum meyve şekerimi yükseltir diye ama öyle olmadı. Paketli gıdalar çikolatalar hazır ürünler kadar şeker yükseltmiyor. Çikolatayı kesip bol meyve yiyorum. Açlık kan şekerim de olması gerekenden düşük.
Tabi bu bende böyle oluyor diye herkes de böyle olacak diye bir şey yok. Ama meyvenin çok zararı olduğunu düşünmüyorum. Ayrıca her gün 1 muz doktorum önermişti zaten bebeğe kilo yapıyor:)