25 yaşına girmek üzereyim 3. Gebelik ve hepsi sezaryen bu gebeliğim riskli bebeğimin kalbinin de küçük olduğunu söylüyorlar ve çocuk istemiyorum uzun bir süre rahatsızım da talasemi minör hastasıyim kansızlık var spiral takamam kanamam çok oluyor çok kötü oluyorum her ay ama tüpleri bağlatmak istiyorum erken yaşta yaparlar mı bilgisi olan var mı zararı var mi