milaeqq Melekmom00 Kaçıncı haftadasınız? 🌼 Benim 5.aydan sonra aşırı hızlı büyüdü 20.haftalıkken falan ayva göbeğiydi ☺️ Tabii ki bebekten bebeğe, kişiden kişiye değişkenlik gösteren bir şey bu 🙏🏻
Plakkafa_ Alone benimde karnım yoktu 8 aylığım daha yeni 2-3 haftadır biraz çıktı tişört giyince belli olmuyor akşama doğru biraz belli takmayın bence şimdi tabi herkes size çocuk zayıf olacak küçük olacak falan dicek ama alakası yok
selencinaar Melekmom00 13+5 görsen 32 haftalık adınıza sevindim bebeğinizde sağlıklı ise bi sorun teşkil etmez🤭
gizem_15 Melekmom00 benimde hic yoktu 22 den sonra bi anda cikmaya basladi bol giyince gene anlasilmiyo ama 😄
alinsmom_ Melekmom00 benim 26. hafta itibari ile çıkmaya başladı, Şu an 33 olacağım hala biraz küçük iç karnınız büyük olabilir beni gören mesela asla sekizinci aya girdiğimi düşünmüyor😀
Minikuzucuk Melekmom00 iç karnınız büyüktür veya kilolu bir gebelik yaşıyorsunuz o yüzdende belli olmuyor olabilir ben 21 haftalık hamileyim yeni yeni belli oluyor hatta ben kilolu olduğum için göbek sanan bile var 😂
Sude22 Melekmom00 37 haftalığım o kadar küçük ki karnım doktor bile söyledi yeni hamile gibisin diye😀
4ysegulec Melekmom00 5-6 aydan sonra şişmeye başlar genelde ben de 7. Ay’a girer girmez birden şişmişti😂