Ben de açıyordum tüy sarartıcıyla ve ben de 7 haftalığım. Tüp bebek olduğu için hamileliktem öncesinde kullanmayı bırakmıştım. Kullanmayı düşünmüyorum. Ağır kimyasallar içeren bir ürün neticede. Cilt tarafından emilip fetüse zarar vermesi kuvvetle muhtemel. Bu riski almamak daha sağlıklı olacaktır.
Zaten en büyük hatam aylar önce koyu saçlarımı açtırmak oldu. Şimdi hamilelikte çıkan diplerim ve koyu kaşlarımla görüntüm beni rahatsız etsede bir yaklaşık 8 ay daha katlanmak zorunda kalacağım ☺️