Annelik_yolunda Hanimlar merhabalar. 33 haftalığız doktor kilosu 1700 dedi bir sorun yok dedi . sizlerin nasıl acaba
Rumay Annelik_yolunda bizim 32 de 1900 geldi ama usg ye göre de değişir bu. Bir tık minyon bir bebek olur belki sizinki.
Gul_2358 Annelik_yolunda 32 haftalık 1830 gr dedi doktor ama sanki az buldu %20 az yada fazla olabiliyor. 1 hafta geriden geliyor birde bebeğim son adet tarihime göre.
Kontes001 Annelik_yolunda bulgur pilavı, yoğurt, kaşar peyniri bunları çok yiyordum ben. İkizlerim erken doğdu kızım 33 haftalıkken 1850 oğlum 2350 doğmuştu