Mrl-1gvn insallah hepimiz güzel hayırlı sonuçlar alırız. Moralimizi yüksek tutmak gerekiyor en önemli şey bu, bunu anladım artık. Kimisi bir sürü kramp ağrı hassasiyet gibi şeyler yazıyor negatif oluyor kimisinden aynı belirtiler pozitif oluyor. Kimisi hiç belirti olmadan pozitif görüyor kimisi negatif. Kişiden kişiye değişiyor ve ilaçların belirtilerini yaşıyoruz zaten. En iyisi sabırla beklemek. Her şey gönlünüzce olsun Allah bize de hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin insallah 🌺❤️