İki gün sonra bir daha baktırırsanız daha sağlıklı bi sonuç olur. Ben kimyasal yaşadım bu ay, fakat düzenli baktırmadığım için değerime yorum yapamıyorum. Sadece kimyasal kanamam başladıktan sonra kesinlikle yükselmemesi lazım dış gebelik şüphesi olur dedi doktorum. Sanırım kimyasalda değer bir noktadan sonra düşüyor, dış gebelikte ise olması gerekenden daha az olarak artıyor, hatta bazen bi az artış bi düşüş şeklinde ilerliyor/ dilerim sağlıklı gebeliktir ve yükselir düzenli bi şekilde ki bu değer de gayet iyi artış sayılır🙏🏻 mutlak takip edin benim dustugum hataya düşmeyin