1tosbikannesi Kızlar hamileyken noodle yiyen oldu mu canım çok çekti sürekli yiyen biri değilim yılda bir yerim o da aklıma gelirse bir fikrinizi almak istedim
Aylaa123 1tosbikannesi 1 kere yemekten birşey olmaz sadece hamilelikte değil normaldede faydalı birşey değil zten canınız çektiyse abartmadan yiyin
emirtimr1 1tosbikannesi bir tane bir sorun yaratmaz diye düşünüyorum ki bende hamilelik sürecimin sonuna doğru geliyorum ¾ kez yemişimdir bu süreçte şimdiden afiyet olsun 🤓🌸