Bi kızım bi oğlum var. Kızım eylülde okula başlayacak anaokuluna gidecek. Oğlumla hiç anlaşamazlar arası az 1,5 yaş var. Hamileyim oda erkekmiş acaba doğunca ikisi anlaşır mı? Oğlum abilik yapar mı? 3,5 yaşında filan olacak. Aslında abilik yapmasından ziyade zarar verir huysuz olur mu bu beni düşündürüyor. Sizin var mı iki oğlan nasıl geçiniyorsunuz?