Doktorum bana corasprin+iğne bazen fazla gelebiliyor, bir hafta tansiyon takibi yaplım ona göre aspirini bırakmaya karar verecez demişti. Gebeliğim kimyasal olduğu için ilerlemedi ama aktardığı bilgi buydu. Sizinde genlerinize bakarak ya da yaş/fazla kg faktörlerine bakarak belirlemiştir, doktorun dediğini uygularken rahatsızlık duymayın derim🙏🏻 sağlıkla ilerlesin inşallah🙏🏻