Merve201119 Melhakars prima aldım canım 1 numara 1 paket aldım çok fazla alma taraftarı değilim çünki ulaşılmıcak bişey değil bittikçe alırım diye düşünüyorum
Kelebek123 1 numaradan sadece bir paket alın. Sonra 2 numaraya geçiliyor. Paket bitince popo da büyüyor. Zaten pakette 1 haftada biter. 😂
muhteriz Sleepy aldım 1 paket ilk haftada bitti ama bebeğim 1 aylık suan ama hala 1 numara kullanıyoruz 2. Haftada 2 numaraya geçenler ne yediriyor bebeğine 😂
eminehilise Bebeğim 25 günlük. Prima nın 1 numaraları hala oluyor. Sleepy nin 1 numarası taşırınca 2 numarasını aldım. Prima nın 1 numarasıyla sleepy nin 2 numarası aynı ölçüde. Stok yapmayın. Prima premium bizde pişik yaptı. Şu an sadece sleepy pişik yapmıyor.
Mrv3 Prima için iyi şeyler okumuyorum https://www.instagram.com/p/Bpyi388lwIO/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=br2tsn27w9r0 siz de bir okuyun derim 😊