merhaba herkese. son adet tarihim 14 temmuz. reglime 1 hafta kaldı. o kadar ağrım var ki çok afedersiniz tam özel bölgemde. regl olurmuş gibi. ama asla regl olmadan ağrım olmaz normalde. kasıklarımda belimde ama en çok özel bölgemde bir ağrı var. hamilelik belirtisi olabilir mi? teşekkürler şimdiden