trabzonlumom Benim oğlum olacak ama kız olsaydı Alisa en sevdiğim ve en çok koymak istediğim isimdi ama yanında Gece, Eliz, Ekin, Lâl (bunun telaffuzu nasıl olur bilemedik ama koyma ihtimalimiz yüksekti) ve Ada düşündüğümüz isimlerdi kısa, modern isimler her zaman daha iyiydir 👍🏻 Sağlıkla gelsin prenses 🌼