Kızlar 10 gün oldu beta değerim 1 e düştü ama hala kanamam başlamadı ara ara kasıklara ağrı girip geçiyor idrar testi yaptım iki çizgi de koyu net çıktı normalde beta düşünce idrar negatif çıkması gerekmiyor mu ve doktor 1 2 gün içinde kanaman başlayacak dedi ama yok doktorun yanılma payı olabilir mi kan verdim henüz çıkmadı ama sizlere sormak istedim