Esim 36+3teyim bugün kontrolde doktor yerleşmeye çalışıyor dedi, 2 günden beri sancılarım oluyor bel kasık ağrısı nst sonucumu doktora gösteremedim anladığım kadarıyla düzensiz sancılarım var sizlerden de anlayan varsa bakabilir mi tahmini ne zaman doğururum 😄
aslanbeyy Benimde bu şekildeydi sancı diyebilmek için gelen sancının uzun ve daha geniş olması gerekiyor bunlar normal bebek hareketinde bile böyle olabiliyor
momofmychildren Esim yalancı sancı canım benim de 50ler de iki üç kere çıktı normal gerçek doğum sancısı daha yüksek
Esim momofmychildren evet gerçek doğum sancısı yüksek biliyorum da belki artık başlamıştır haftaya falan gelir diye düşünmüştüm 😄