Tuba-M55 Tünaydın anneler🌸 doğum yapalı 25 gün oldu ve dikiş yerleri kabuklandı kabuklar dökülürken farkediyorum da sezaryen kesisinin üst kısmında da derin olmayan bi kesi daha var normali mi bu acaba bana normal gelmedi.
poyrazin_annesi28 Tuba-M55 40 kontrolü olucakya o zaman gösterirsin canım doktoruna. Geçmiş olsun bu arada. Normal değil bende 1 tane kesi var
Tuba-M55 poyrazin_annesi28 teşekkür ederim. Ya sanki 3 cm üstten kesmeye başlamış da vazgeçmiş aşağıya geçmiş ordan kesmiş gibi dikişli de değil üst kısımdaki üst deri kesilmiş bırakılmış tuhaf 🤷♀️