Yasemin3565 bunun bir çok belirtisi var enfeksiyona bağlı olabilir bazı bebekler pisliği kabul etmediği için atıyor böyle çıkıyor kimin düşük tehlikelisi olduğu için geliyor bende de var benim düşük riskim olduğu için geliyor doktora danışın mutlaka buna göre ilaç verir size