Nelya Kızlar ikili tarama yaptırdım e nabızdan bakıp bişey anlamadım. Papp-a: 9.26 yazıyor bide ikili tarama testi yanında bu cumleyi yazmışlar : testi ait rapor ektedir. Lütfen anlayan varsa bana anlatırsa sevinirim 🥹
Brcuburci Nelya grafik oluyormuş sanırım bende devlette yaptırdım e nabizda grafik çıkmadı hastaneden almaya gidicem bugün
Ummumuhammed Nelya Hangi hastaneye gittiyseniz o hastanenin ismini Google’da aratin tahlil/labarotuvar sonuçları yazın bazı bilgiler istiyor doğum tarihi telefon numarası gibi onları girin çıkacaktır bende öyle baktım inşallah güzel çıkmıştır testiniz. 🤲
Nelya Brcuburci hastaneye gittim beni almadılar dediler sonuç görmek için randevu alman gerekiyormuş randevu bakınca 15 gün sonra varmış 😏
Tazeanne123456 Nelya raporu göstermek için sıra almanıza gerek yok ki hasta arası girebilirsiniz aslında bence doktorun yanına gidin
Brcuburci Nelya evet bende 15 gün geçmeden alamadım sonra sonuçlar için aldım bugün gösterdim çok şükür temiz çıktı ikili test
Nelya Tazeanne123456 öyle yaptım beni almadı maalesef dedi randevusuz seni alamam siz hangi şehirdesiniz?
Alone Nelya şaka mı yapıyorlar. Bir sonuç öğrenmek için 15 gün beklenir mi. Ben ankaradayım. Tahlil yaptırdığım zaman sonucu çıkınca direk gidiyorum. Kontrol sürecindeyim sonuç görüşeceğim diyorum hemen kayıt açıyorlar
Ummumuhammed Hangi hastaneye gittiyseniz o hastanenin ismini Google’da aratin tahlil/labarotuvar sonuçları yazın bazı bilgiler istiyor doğum tarihi telefon numarası gibi onları girin çıkacaktır bende öyle baktım inşallah güzel çıkmıştır testiniz. 🤲
Nelya Ummumuhammed Alone Test yaptığım zamanda dediler 15gün sonra tekrar gel sonuç için ben de dedim 15 gün çok değil mi dediler yoğunuz öyledir … bugün gittim dedim test sonucum vardı onun için geldim dedi geç geldin 10 günden fazla geçtiği için seni almıyoruz maalasef tekrar randevu alman gerekiyor… bu arada ben bursadayım
umycnr94 Nelya bide bu 15 günde bir gtme olayı çıktı randevu alıp gtmeynler yüzünden sonuç için bile 15 gün bklyoruz bnde öyle oldum tarama sonucu için bklemistim
Kittennn Nelya evet 10 gün içinde gidince gösterebiliyorsunuz da test nasıl 15 günde sonuçlanıyor ya çok saçma bi de randevular arası 15 gün şartı çıkardılar hayret bir şey
Alone Nelya ama 10 günü yani kontrol sürecini geçirmişsin canım. Normal yani. Burda olsa burda da aynısını yaparlar. Randevu isterler bakmak için. Ben 10 gün içinde gidiyorum.
Nelya umycnr94 valla biraz sinirlendim çünkü onlar dediler 15 gün sonra tekrar gel gittim diyorlar 10 günden fazla geçti seni almıyoruz saçma bişey hem de çok
Nelya Kittennn ben de anlamadım 15 gün içinde bekleyip hem randevu baktım dedim nolur nolmaz alıyım bi randevu hiç bir doktor bulamadım ne benim doktorum ne de başkası hepsi ful dolu yoğun … sonra gittim 2 laf yedim beni reddetmişler ve çok sinirliyiiiiim ya
Nelya Alone çünkü onlar bana dediler 15gün sonra gel hiç 10gün geçmeden demediler ki canım deseydiler keşke böyle yapmazdım